Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

De ce să comand online?

Plasarea comenzilor se poate face la orice oră și din orice locație cu ajutorul unui dispozitiv ce se poate conecta la internet. Aveți la dispoziție un timp mai îndelungat pentru a studia cu atenție întreaga ofertă și informațiile specifice produselor de interes. Produsele prezente în stoc vor fi rezervate încă de la momentul plasării comenzii.

Am recepționat coletul dar am constatat că lipsesc anumite repere dintre cele facturate. Cum procedez?

În situația descrisă vă rugăm să ne semnalați acest incident in maxim 48 de ore de la receptia coletului prin email : office@luvshop.ro sau luvshop.ro@gmail.com ori la numărul de telefon : 0742 88 11 77

Cum pot returna unul sau mai multe produse dintre cele comandate?

Puteti solicita returul unuia sau mai multor produse in termen de 14 zile de la primirea comenzii, fără invocarea unor motive, prin completarea formularului de retur pe care îl găsiți aici https://www.luvshop.ro/index.php?route=account/return/add

Cum pot verifica dacă produsele sunt pe stoc?

Toate produsele din oferta noastră ce au buton activ de „Adaugă în Coș” sunt prezente în stocul fizic din depozitele noastre și pot fi expediate în cel mai scurt timp. Produsele însoțite de butonul „Vezi detalii” lipsesc pentru moment din stoc însă vor fi reaprovizionate curând.